متن آهنگ همراه با معنی selena gomez به نام love you like a love song
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 18955
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 11:22 :: نويسنده : علیرضا

It's been said and done

 

قبل از ما بار ها گفته شده و به پایان رسیده

 

 

 

Every beautiful thought's been already sung

 

قبلا در مورد تمام افکار و احساسات زیبا خوانده شده

 

 

 

And I guess right now here's another one

 

و گمون کنم الآن یکی دیگه از اون ها رو داریم

 

 

 

So your melody will play on and on, with best of 'em

 

پس تو یه ملودی هستی که حالا حالا ها با بهترینشون نواخته میشی

 

 

 

You are beautiful, like a dream come alive, incredible

 

تو زیبا هستی ، مانند یک رویا که به حقیقت تبدیل میشه ، خارق العاده ای

 

 

 

A center full of miracle, lyrical

 

با یک قلب مملو از معجزه و ترانه

 

 

 

You've saved my life again

 

تو زندگی منو دوباره نجات دادی

 

 

 

And I want you to know baby

 

و عزیزم میخوام بدونی که

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

 

و من این قسمت رو تکرار میکنم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

 

و من این قسمت رو تکرار میکنم

 

 

 

Constantly, boy you played through my mind like a symphony

 

پسر تو بطور مداوم مثل یه سمفونی با ذهن من بازی کردی

 

 

 

There's no way to describe what you do to me

 

هیچ راهی برای توصیف اونچه که تو با من کردی وجود نداره

 

 

 

You just do to me, what you do

 

تو هر کاری خواستی با من کردی

 

 

 

And it feels like I've been rescued

 

و مثل این میمونه که من نجات پیدا کردم

 

 

 

I've been set free

 

راحت شدم

 

 

 

I am hypnotized by your destiny

 

من با آینده ای که تو برایم تصویر کرده بودی هیپنوتیزم شدم

 

 

 

You are magical, lyrical, beautiful

 

تو جادویی هستی ، مثل یه ترانه ای ، زیبایی

 

 

 

And I want you to know baby

 

و عزیزم میخوام بدونی که

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

 

و من این قسمت رو تکرار میکنم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

 

و من این قسمت رو تکرار میکنم

 

 

 

No one compares

 

هیچ کس این موضوع رو رد نیمکنه که

 

 

 

You stand alone, to every record I own

 

تو تنها کسی هستی که در اهنگ های من وجود داره

 

 

 

Music to my hear that's what you are

 

موسیقی ای در قلب من ، این چیزیه که تو هستی

 

 

 

A song that goes on and on

 

آهنگی که تا ابد نواخته خواهد شد

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

And I keep hittin' re-peat-peat-peat-peat-peat

 

و من این قسمت رو تکرار میکنم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I, I love you like a love song, baby

 

عزیزم ، من مثل یه آهنگ عاشقونه به تو عشق می ورزم

 

 

 

I love you...like a love song

 

عاشقتم مثل یه آهنگ عاشقونه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: